9 Nisan 2011 Cumartesi

Master Makaron!


 İstinye Park ve Bebek te açılan Ladurée [açılalı bir kaç ay oluyor] insanın hem gözünü hemde midesini doyuruyor tabi bunu dengelemek için ise cebinizi baya boşaltıyor :) İçeri girdiğim anda ortamın şekerliğinden mi bilmiyorum ama gördüğüm herşeyi alma hissinden bir türlü kurtulamıyorum. Ülkemizde sadece classic makaronları olması biraz hayal kırıklığı yaşatsada kısa bir süre sonra diğer ürünlerinide satış yapcaklarını duymak hem keyiflendirdi hemde tadlarına bakma bahanesiyle 1500. kez rejimi bozma girişimi yaşıcağım anların gerçekleriyle yüzleşmekten kaçınamadım :) Daha bütün çeşitlerini deneyemedim , denedikerimin arasından ahududu ve kuşüzümünün taslarına bayıldım . Çikolata ve kahveli makaronları çok şekerli olduğundan çok ağır geldi eve gelip sütle denediğimde ise vazgeçilmezlerimden olmaya onlarda hak kazandı :)

 Fiyat olarak: 8 tanesi 27 TL ye geliyor. Özel kutuları ise [8'lik kutular] 35 TL civarlarında. Birine verilebilicek en güzel yenilebilir hediye olduğunu düşünüyorum .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder